Maj 172010
 
Hakim på straffrunda i löparspåret!

Hakim på straffrunda i löparspåret!

Herregud vilka killar! Här gäller det att ha örnkoll. De slarvar och är ute har jag hört. 3 glas vin för Hakim och 4 öl för Knappen…inte ok. Det blev straffrundor idag för dem!

Här kommer deras tillägg och instruktioner för vecka 3.


1. Ni Måste upp i 10 000 steg/dag!! Står räknaren på 8000 steg på kvällen är det bara att ge sig ut på en runda. No undantag!

2. Lägg till 2 styrketräningspass / vecka

3. Nu får ni unna er 2 espresso/dag

4. No ALCOHOL! SLIM & TONIC gäller – Skipperdrink med Ramlösa och Citron!

Fortsätt med 2 proteindrinkar / dag. En morgon och en eftermiddag. Detta ger er ett stabilt blodsocker, jämn energi och ökar ämnesomsättningen. Börjar ni dessutom styrketräna underlättar proteinet muskeluppbyggnaden.

Proteiner och grönsaker gäller fortfarande till lunch och middag!

Kom ihåg Rosenroten och Alginen. De ger energi samtidigt som algerna tillför de dagliga vitaminer/mineralerna ni behöver.

Snygga, pigga och slimma närmar vi oss nu Beach 2010°!!

Lägg i en extra växel denna vecka när det gäller träningen.

Denna vecka går i sportens tecken!!!

Kram anna

Rekommendera detta till någon annan
  • Facebook
  • Pusha
  • Bloggy
  • TwitThis
  • Google
  • Live
  • LinkedIn
  • Maila artikeln!
  • Skriv ut artikeln!
  • Yahoo! Buzz

Sorry, the comment form is closed at this time.