Apr 032010
 

23 grader och strålande sol. Vilken fantastisk påskafton! Dock ingen påskkänsla eller ägg härnere men humöret är på topp!

idag kör vi yoga ute på piren medans medelhavet vackert glittrar i bakgrunden. Sedan blir den en eftermiddag på spat med Hamambehandlingar och relax. Det är en påskafton i skönhetens tecken iår!

Nu skall vi ut och filma lite så alla kan få se vad vi har för oss denna första SWWA grupp!

Rekommendera detta till någon annan
  • Facebook
  • Pusha
  • Bloggy
  • TwitThis
  • Google
  • Live
  • LinkedIn
  • Maila artikeln!
  • Skriv ut artikeln!
  • Yahoo! Buzz

  3 Responses to “Glad påsk från oss alla!”

  1. Glad Påsk till hela gänget som kör kursen.
    Måste säga som gammal kursdeltagare att man längtar
    tillbaka…..
    Inte dåligt Påsk väder i Skåne heller, solen lyser och
    vårfåglarna kvittra….folk börjar krypa ur sina
    hus och börjar kratta och platera i sina rabatter.
    Pytter och förgätmigej platerade idag….härligt.

    Jättekram till er alla.

    Christel
    W & W

  2. Hej Anna och Glad Påsk!

    Jag är lite orolig över min bindväv. Är väldigt tryckkänslig och två helt olika naparpater har sagt att min ”bindväv inte mår så bra”. Jag har varit ett sockermonster hela mitt liv, och har läst att sockret kan påverka bindväven negativt. Nu är jag mitt i processen att avsluta mitt socker-liv (även om jag får återfall i bland)och äter bara fruktsocker i från frukt. Men förrutom det – är det något jag kan göra för att få en hälsosammare bindväv när det kommer till kosten?

    (Jag äter ditt viktpaket också.)

  3. Ett tips också!
    Spela in en video där man under ex 2 veckor får följa en person /eller dig under ex en viktmisnkningskur eller en detox.

    - Fakta baserat.
    - Det viktigaste är inte underhållningen, utan att genom modellering – ”få en förebild” lära sig och se hur man kan leva ett hälsosamt liv
    - Under två veckor – göra frukost, laga lunch, laga middag. På det sättet får man både en känsla för en slags vardalig rutin och recpet.
    - Låt videon innehålla ex.
    a) Fakta avsnitt om kostens ovh motionens betydelse för hälsa
    b) Hur man Planerar sina inköp och planerar sin dag
    c) Hur man hanterar högtider, jul, påsk, högtidsdagar vid ex viktnedgång eller detox
    d) Hantera misslyckanden och motgångar
    e) Avslappning
    f) Person 1- Viktnedång: Följ person x (obs ska bara vara en förebild, ingen reality med massa motgångar och misslyckaden. Sådant kan iställer behandlas som ett eget kapittel) under 2 veckor, dag för dag, vid varje frukost, lunch, middag, mellis och motion.
    g) Person 2 – detox, dag för dag, frukost mellis, lunch, middag. Även här med betoning på fakta och vara en förebild. Ingen dramatik.

Sorry, the comment form is closed at this time.